divendres, 22 de febrer del 2013

I JA VAM TRES

Salutacions amics i amigues Enigmàtics.
Mirau, mirau que he rebut al meu mòbil.

 Però gràcies a voltros i a les vostres investigacions ara ja se què posa. Es veu que aquest o aquests que envien els codis ténen moltes ganes de jugar i a més a més segueixen les nostres investigacions ben de prop.




 Què trobau benvolgut equip d' Enigmàtics, com hagués acabat aquesta història si el minotaure no hagués mort?
 Què hagués passat si Teseu, entra al laberint de Creta i no mata al minotaure?
 M'ajudau a imaginar que hagués passat? Segurament la història seria molt diferent... o no?
M'ho contau al Pinterest, d'acord?
 Iqbal

14 comentaris:

  1. senyo icbal aquests misajes men agrat molt i saps quefeim feim ecsperiments 2a alba.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Per això mateix sou uns científics intel·ligents, Alba.
      Molta sort!

      Elimina
  2. Hola Iqbal com estas ???
    Ens agrada ajudate
    Marta

    ResponElimina
    Respostes
    1. Estic molt content de que m'ajudeu, Marta. Moltes gràcies!

      Elimina
  3. Henorabona iqbal ja saps manetjar el teu mobil.

    jan i lucas.

    ResponElimina
    Respostes
    1. M'ha costat una mica, però ho he aconseguit!
      Ara ja puc llegir els codis QR que m'envien.
      Moltes gràcies!

      Elimina
  4. Estic inpecient per descobrir qui es aquest seguidor secret del Blog.

    POL

    ResponElimina
    Respostes
    1. I jo també , Pol!
      Però estic segur que al final ho descobrirem...
      Fins aviat!

      Elimina
  5. HOLA IBAL SOM ELS CIENTIFICS INTELIGENTS I VOLS JUGA AN AS LABERINT
    ANDER

    ResponElimina
    Respostes
    1. Com és el joc del laberint? Com s'hi juga? Amb fil o sense fil?

      Elimina
  6. Enora bona Ens agradat molt Es teu video
    Nerea i Meritxell

    ResponElimina
    Respostes
    1. Estic content que us hagi agradat, Nerea i Meritxell!
      Seguirem en contacte per veure si desentrellam tots els enigmes.
      Salut i sort!

      Elimina
  7. Respostes
    1. Molt bé i ben divertit gràcies a tots vosaltres!

      Elimina